2. 8. 2014

Bohatým bral, chudým dával..


Máte rádi středověkou Anglii, pěkné britské herce s nějaké to dobrodružství?
                                                            Pak je tento seriál dělaný přesně pro vás !


Robin z Locksley, pošramocený ránami z válek ze Svaté země se vrací do své rodné Anglie a těší se na klid a teplo ve svém domě. Místo toho na něj čeká zpropadený Šerif z Nottinghamu lačnící po moci a penězích. Navíc dívka, jenž si pamatoval jako malou a věčně protivnou holku, se za ta léta změnila v nádhernou ženu.
Její jméno nikoho nepřekvapí- nádherná, okouzlující a tvrdohlavá Lady Marian.
Po dobu třech sérií nás čekají zapeklité situace, spousta britského humoru a hlášek, ale i romantické chvilky a tragické a bolestivé ztráty.





Anglická BBC podle mého natáčí jedny z nejlepších seriálů vůbec a to i tento, který na csfd.cz bohužel není hodnocen zrovna kladně.


Příběh je na jednu stranu pojat moderním způsobem, ale na druhou stranu si udržuje ono středověké kouzlo. Klasika Sherwoodského lesa nás donutí přemýšlet nad tím, jak těžký je život psanců a lsti a podrazy Šerifa s jeho nohsledem sirem Guyem z Gisbornu nás donutí nenávidět ty dva ještě více než jsme si mysleli, že jde. Naopak vztah mezi Marian a Robinem nám ukáže pravou a nesmrtelnou lásku..


      


Pojďme si říci pár slov k hrdinů..


Role mladého a nespoutaného Robina Hooda se ujal Jonas Armstrong. U nás není moc známý, ale v Anglii jím je. Když jsem tam byla naposledy a zmínila jsem se o něm před kamarádkou, hned se usmívala a mluvila o něm jako o " tom krásném fešákovi s mezerou mezi zubama..". Ano, to je přesně on. Ten fešák se mezerou mezi zubama..

A lady Marian? Žena, kterou budete znát spíše ze seriálu True Blood se jmenuje Lucy Griffiths. Z True Blood jsem viděla jen pár scén, ve kterých byla a musím říci, že i jako upírka je okouzlující. Když jsem byla třináctileté pískle, chtěla jsem být jako ona...



Pokud se chcete vrátit v čase a bojovat po boku dobrých a čestných lidí, pohodlně se usaďte, uvařte si pravý britský čaj a zapněte si tento seriál. Skvělý děj, obsazení, nádherná příroda a melodie dodávající emoce .. 
To vše tento seriál přináší..

7 komentářů:

  1. ten neznam, ale vypada to dobre :) diky za inspiraci, i kdyz na koukani ted nemam moc casu :(

    OdpovědětVymazat
  2. Až budeš mít čas, rozhodně se na to podívej. Stojí to za to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Do tohoto seriálu jsem kdysi byla úplně blázen :D, měla jsem o tom i nějaké ty blogy :D. Pamatuji si jak do dávali na ČT1 a já se podívala na jeden díl a hned mě to chytlo :D. Jen škoda, že nedovysílali 3. sérii...

    OdpovědětVymazat
  4. O tomhle seriálu jsm vůbec neslyšela! To děkuju tedy moc a moc za typ! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. tuto verzi jsem zbožňovala, když ji dávali v televizi..mám už ale delší dobu se na tento seriál kouknout znovu, ale není čas..je toho moc.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pamatuji si, jak dávali tento seriál v televizi, no pár let už to bude, a vím, že jsem byla úplně závislá na tom :D Především teda kvůli tomu "fešákovi s mezerou mezi zubama" a hrozně moc jsme chtěla být jeho Marian :D
    Páni, dík že si mi to připomněla, úplně jsme ale zapomněla, že to existuje :)

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)