4. 8. 2014

Pondělní povídání po prvé-KOUZELNÝ TAG

Další rubrika, další žvatlací článek.
 Jedno bych chtěla dát tomuto povídání nějaký řád a každý týden psát na nějaké to téma...
Dnešní pondělní věnujeme tagu. A ne tak ledajakému. Bude to kouzelnický tag!






1. EXPECTO PATRONUM- KNIHA Z DĚTSTVÍ, NA KTEROU MÁM DOBRÉ VZPOMÍNKY

                                                                                       
 ZÁCHRANA SMARAGDOVÉ KRÁLOVNY
Já jsem přesvědčená, že tuhle knížku moc lidí nezná. ALE! Já jsem jí jako malá milovala. Hlavní hrdina získá na první pohled obyčejnou tužku, která odstartuje nečekané dobrodružství. Věřte mi, že jsem jí před pár měsíci četla zase a pořád se mi líbila.


2.EXPELIARMUS- KNIHA, KTEROU JSEM SI VZALA NÁHODOU
KRÁTKÝ DRUHÝ ŽIVOT BREE TANNEROVÉ
Byla jsem v Levných knihách a chtěla jsem si něco koupit. No, sáhla jsem po této knize a ještě se k ní nedostala. Takže jestli jste jí četli, rozhodně mi dolů do komentářů  napište jaká je.


3. PRIORI INCANTATEM- POSLEDNÍ PŘEČTENÁ KNIHA
ŽENA V ČERNÉM- ANDĚL SMRTI
Myslím, že k ní více psát nemusím, protože jí každý zná. Já už sem na ní psala recenzi a přiznávám, že mne trochu zklamala. Čekala jsem od ní více..


4.ALOHOMORA- KNIHA, KTERÁ MĚ PŘIVEDLA K ŽÁNRU O KTERÉM JSEM NETUŠILA, ŽE BUDU MÍT RÁDA
ZJIZVENÁ TVÁŘ
Přiznávám, že detektivky jsem nikdy moc nečetla. Spíše vůbec než moc.Tahle koupě byla také spíše náhodná a teď se pyšně plácám po ramenou, že jsem jí koupila. Tahle knížka je opravdu skvělá! Všem ji doporučuji.


5. RIDICULUS- VTIPNÁ KNIHA
HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY
To je srdcová záležitost. Vím, že konec není zrovna nejlepší a více se u ní brečí než směje.. Ale některé scény jsou takové, že člověk brečí smíchy. A proto jí sem musím zařadit. Je vtipná, je smutná, je krásná, je drsná... Podle mého přináší vše, co by dobrá kniha přinést měla.


6. SONORUS- KNIHA, O KTERÉ BY MĚL KAŽDÝ VĚDĚT
CLAŘINA VÁLKA
Mám ráda knížky ze druhé světové války a tahle se nestala výjimkou. Je o židech, kteří se museli schovávat v drsných podmínkách aby přežili. Je vyprávěna z pohledu malé holčičky a proto je to snad ještě horší. Kdo můžete, knížku si přečtěte. Je opravdu... neskutečná.


7. OBLIVATE- KNIHA, KTEROU BYCH RADŠI ZAPOMNĚLA, ŽE JSEM ČETLA
PÁD
Slibuji, že tentokrát si stěžuji naposledy. Opravdu bych na ní nejraději zapomněla. Více už o ní psát nebudu. Pád je jedno velké NE!


8. IMPERIO- KNIHA, KTEROU JSEM MUSELA ČÍST DO ŠKOLY
BÁJEČNÁ LÉTA POD PSA
Já si to trochu poupravím a řeknu,že je to kniha, kterou budu muset číst do školy, protože jí máme v maturitní četbě. 



9.CRUCIO- KNIHA, KTERÁ MĚ BOLELA ČÍST
ZLODĚJKA KNIH
Jak já u filmu brečela! Knížka je nádherná a mě naší malé hrdinky bylo tak líto, že jsem měla občas chuť vlézt  do knihy a pomoct jí...


10. AVADA KEDAVRA- KNIHA, KTERÁ BY MOHLA ZABÍT
VÁŠ KLUK? PROSTITUT
Knížka není pro slabší povahy! Já sama jsem jí zavřela po první kapitole, protože to na mě bylo moc.






Snad se TAG alespoň trochu líbil. :) 





























3 komentáře:

  1. O klukovi prostitutovi uz jsem slysela vickrat s podobnymi nazory, zajimalo by me, jakby dopadla u me ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Čauko, ráda bych Tě zatagovala na Liebster Award Tag, pokud to již někdo neudělal :) Více zde: http://blondetee.blogspot.cz/2014/08/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký výběr knih :) Clařinu válku mám doma a chystám se časem na ní a Zlodějka knih a Hvězdy nám nepřály jsou i moje srdcovky :)

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)