5. 8. 2014

TAGovka o jedenácti faktech

Říkala sem si, že už nebudu dělat žádné tagy, u kterých budu muset vymýšlet jedenáct otázek. A pak přišla nominace a já prostě musela.:D

Takže tady to máme..





Tento tag má čtyři podmínky:
-musíš poděkovat člověku, jenž tě nominoval
-napiš o sobě 11 faktů
-odpověz na 11 otázek, které jsi dostal/a
-vymysli 11 otázek a nominuj 11 blogerů.

Upřímně říkám, že vymyslet 11 otázek je vražedná záležitost.

11 faktů o mně:
1. Jsem narozena ve znamení býka a vše, co píšou o býcích v horoskopech píší, na mě sedí.
2. Už od první třídy jsem chodila na skauta. Před třemi lety jsem začala dělat vedoucí.
3. Mým absolutně nejoblíbenějším seriál jsou Gilmorova děvčata. 
4. Další fakt je spojen s trojkou. Člověk, jenž ve mně vyvolával největší emoce během sledování seriálu byl průserář Jess. Nikdy mu neodpustím to, že odešel.
5. V budoucnu bych měla dělat řidičák a už se moc těším, až budu dalším mladistvým pirátem silnic.
6. Bojím se koní a velkých psů. Mají veliké zuby!
7. Mým snem je malý byteček v Londýně nad nějakou milou kavárničkou.
8. Už sem se zmínila o tom, že jsem se nejspíše zamilovala do průseráře Jesse?
9. Mám ráda filmy jako je Oblivion a Transcedence.
10. Mou nejlepší kamarádkou je má mamka.
11. Chtěla bych začít nosit šaty. Ale asi na něj nejsem.





Zde je jedenáct otázek na které jsem musela odpovědět.

Moje otázky:

  1. Jaké oblečení je pro Tebe nejpohodlnější?
  2. Proč myslíš, že Ti rodiče dali takové jméno, jaké máš?
  3. Jaké počasí je pro Tebe nejpříjemnější?
  4. Se kterým členem rodiny si rozumíš nejvíce?
  5. Jak bys prožil/a den, kdybys věděl/a, že je Tvůj poslední?
  6. Jakou hudbu posloucháš rád/a?
  7. Jaké země jsi navštívil/a?
  8. Dovolená u moře nebo v přírodě?
  9. Máš rád/a stanování?
  10. Které zvíře je Ti nejmilejší?
  11. Jaký je Tvůj dosavadní cíl?

1. Jaké oblečení je mi nejpohodlnější? Většinu času trávím v džínách a keckách. Tak se cítím nejpohodlněji. Nejsem moc na sukně ani šaty. Asi nejsem pořádná holka.

2. Řekla bych, že jméno vybírali podle toho, jestli se jim líbilo nebo ne. Ale jméno "Lucka" není moc pěkné. Jako kluk bych se tedy pravděpodobně jmenovala po otci "Libor" nebo po dědečkovi "Luboš". Z toho pravděpodobně nějakým způsobem vzniklo klučičí jméno Lukáš a pak Lucka.

3. Mám ráda britské počasí. Déšt, mlhu, prostě chladno. Ráda sedím s hrnek dobrého čaje a knížkou v křesle a čtu. Takové počasí je na to ideální.

4. Žiju jenom s mamkou a malým bráchou. S mou maminkou mám naprosto úžasný vztah. Jsme nejlepší kamarádky a jsem za to moc ráda.

5. Když by byl poslední? Chtěla bych procestovat všechna místa, která jsem chtěla za celý život navšívit. A chtěla bych, aby ten den nikdy neskončil.

6. Někteří to jistě vědí z mého častého vyprávění, ale poslední dobou nejčastěji poslouchám Tomáše Kluse, Karla Kryla a pana Nohavicu. Mám ráda folk a občasný rock. Ze všeho nejraději mám ráda večery u ohně s kytarou.

7. Jako malá jsem byla v Bulharsku a na Djerbe. Jako starší jsem byla v maďarských lázních. Pak jsem navštívila mou nejmilovanější zemi. Anglii. Bohužel jsem tam byla jenom týden. Potom to vylo Chorvatsko, Tunisko a Turecko.

8. Tato otázka nebyla vůbec těžká. Kdybych mohla moře vyměnit milionkrát za volno v přírodě, vyměním ho milionkrát za přírodu. Mé nejkrásnější prázdniny jsou takové, že jsem týden na táboře. Je to pro mě ideální dovolená.

9.Stanování? Souvisí to s předchozí otázkou. Na táboře se stanuje a já to mám moc ráda.

10. Mým nejmilejším zvířetem je můj křeček Dexter a náše fena Azina.

11. Mým dosavadním cílem je strávit nějakou dobu v Londýně. Pak být asi čím dál lepší ve psaní blogu.


A tady je jedenáct otázek pro ostatní blogery:
1. Jaký je tvůj nejoblíbenější seriál?
2. Věříš na knížky, podle kterých můžeme změnit svůj život?
3. Velikonoce, nebo Vánoce? Co máš radši?
4. Dobré, nebo špatné konce?
5. Co je podle tebe lepší? Záporák, nebo kladný hrdina?
6. Knížky z které doby máš nejraději? Minulost, přítomnost či budoucnost?
7. Když by ses mohl/a odstěhovat do jakékoliv země, jaká to bude?
8. Jedna otevřená otázka. V co věříš?
9. Otázka speciálně pro holky. Jsi sama a chtějí tě dva kluci. Jeden je hodný, vlastně ten nejhodnější kluk na světě. Druhý je pravý opak, ale zase by sis s ním rozumněla více. Koho si vybereš?
10. Jaký film nenávidíš?
11. Jakou super schopnost chceš ovládat?


Nebudu nominovat jedenáct blogerů. Budu ráda, když se zapojíte a odpovíte na otázky, protože bylo zatraceně těžké je vymyslet! Takže přeji vám hodně štěstí. :)

3 komentáře:

  1. Také zbožňuju Anglii a Londýn, byla jsem tam dvakrát a nejradši bych se tam vracela znova a znova :) A jméno Lucka se mi líbí, je moje nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee koní se neboj, oni ty zuby na lidi nepoužívají :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tech 11 faktu o tobe je moc zajimavych, at uz to s mamkou, zubama u koni a psu, londynem... moc rada srm si to precetla :)

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)