25. 9. 2014

Týden s knížkou z knihovny

Tento týden bude "Týden s knížkou" pojatý a plný knih z táborské knihovny, kam jsem při úterní cestě domů zavítala. Co jsem si přinesla domů a co už jsem stihla přečíst? Navíc mám čtyři nové knížky, které v mé knihovničce už zůstanou. A co je to za knihy? 

Knížku "Napojení" od včerejšího dne jenom opěvuji. A oprávněně. Je naprosto úžasná a já jsem moc zvědavá jak to dopadne.


Dračí Oči mi přišli jako recenzní výtisk od nakladatelství Fragment. Má hloupost byla ta, že jsem si rovnou napsala o druhý díl. Doufám, že se v tom nebudu ztrácet a knížka mne mile překvapí. Pokud jste ji někdo četl, rozhodně mi napište jak se vám líbila. :)


Co říci o této knize. Kus jsme četli při literatuře ve škole a říkala jsem si, že si jí musím přečíst. Pamatuji si, že jako malá jsem viděla kreslenou pohádku a líbila se mi. Není z žádného antikvariátu, jen jsem na naší půdě objevila krabici plnou knih. 


I tato kniha je z kouzelné krabice na půdě. Stydím se za sebe, ano ano! Ještě jsem Memento nečetla. Ale plánuji to! Hned jak dočtu Napojení. Opravdu!


První knížkou z knihovny je Tolkienův životní příběh. Je to jeden z mých nejoblíbenějších spisovatelů a už jsem o něm četla několik knížek. Do téhle jsem jenom nakoukla a zatím vypadá nejlíp ze všech přečtených knih.


Kdo mě alespoň trochu zná, tak ví, že jsem do královské rodiny naprostý blázen. A příběh Williama a Kate je pro mne jeden z nejzamilovanějších příběhů ze všech. Stihla jsem to přečíst cestou domů a brzy bude recenze.


Snídaně u Tiffanyho. Kdo by neznal Snídani u Tiffanyho. Viděla jsem film a potom byla kniha jasnou volbou. Taktéž patří mezi přečtené. Recenze bude na blogu snad ještě dnes.


Hledala jsem něco o Marilyn Monroe a vyskočilo na mě toto. Tak jsem na to zvědavá. V knihovně jsem bloudila asi třicet minut, než jsem jí našla, protože nebyla tam, kde by měla být, ale našla jsem ji!


Na tuhle jsem se obzvláště těšila. Zarezervovala jsem si jí v polovině srpna a až teď se ke mně dostala. 


Kdo by neznal příběh o princezně Mie, která byla absolutní outsider. A pak ? Pak se zní stala okouzlující mladá dáma a k tomu všemu princezna. 


Tato kniha byla vlastně takovým náhodným sáhnutím do police. Viděla jsem film a říkala jsem si, že zkusím přečíst i knížku.


Harry Potter v angličtině. Četla jsem první díl a sice mi přelouskání trvalo docela dlouho, ale v tu chvíli jsem se rozhodla, že přečtu všechny díly v originále. Abych si mohla říkat pravý fanoušek HP!



Tak. :)
To je vše, co jsem si přinesla. Četli jste nějakou z těchto knih? A líbila se vám? :)

1 komentář:

  1. Dračie oči by som si rada prečítala, o knihe som toho už veľa počula :-) Tolkienov životopis bude určite super a ostatné knihy vyzerajú tiež dobre :-)

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)