15. 11. 2014

Filmy, které by měli mít knižní verzi

Dnes přináším článek, který mi v hlavě leží už dlouho. Po dnešním shlédnutí třetího dílu Návratu do budoucnosti jsem se rozhodla, že ho přeci jen napíšu a podělím se s vámi o svůj názor. A o čem dnes budu psát? Jak už název napovídá, dnes to bude o filmech, které by podle mého měli mít knižní verzi. Napadala mě hromada filmů, ale pokaždé jsem našla knihu (ať už podle filmu, nebo podle které byl dělaný film). Byl to těžký boj, těžký. Po dlouhém pátrání jsem vybrala pět filmů, které jsou mou srdcovou záležitostí a chtěla bych je mít i ve své knihovně. A co jsem zvolila?






1. NÁVRAT DO BUDOUCNOSTI
Tato trilogie je mou nejoblíbenější. Cestování časem, nepřekonatelný humor a hlášky hlavních hrdinů. To vše doplněno o krásnou hudbu. Komu by se tohle nelíbilo. Neměla jsem nejmenší tušení, že je i kniha. A světe div se! Na Databázi knih jsem jí přece jenom našla. Takže hned na začátek přispěji  dalšími knihami do svého wishlistu.



2. GILMOROVA DĚVČATA
V Americe knihy vyšly, tak proč ne u nás? Mám ráda styl, kterým jsou Gilmorova děvčata podaná, humor, Roryinu chytrost.. Prostě vše, co se tohoto seriálu týká. A mým největším přáním je, aby byly i knihy. Víte jaká by to byla nádhera? Knih by byla opravdu hromada, kdyby na každý díl připadla jedna kniha, ale představte si to...








3. SEDM
Thriller, ve kterém je sedm smrtelných hříchů a Brad Pitt. Pitta moc nemusím, ale v tomto filmu předvedl svůj výborný herecký talent. Pokud jste film neviděli, rozhodně se na něj podívejte a dáte mi za pravdu. Film je báječný a věřím, že kdyby byla i kniha, bude naprosto skvělá.






4. FAUNŮV LABYRINT

Posledním, a zároveň mým nejoblíbenějším filmem je Faunův labyrint. Pro knižní verzi bych vraždila. Je v těm spojení všech prvků, které mám ve filmu ráda. Je to něco jiného, ovšem neuvěřitelně drsného, místy i nechutného. Ale troufám si říci, že kniha (pokud by byla dobře zpracovaná) by byla fenoménem.  









A co vy? Jaké jsou vaše oblíbené filmy, které nemají knižní verzi?  A co filmy, o který píši já? Viděli jste je? A líbily se vám? 

8 komentářů:

  1. To je zajímavé, takhle naopak jsem o tom asi nikdy nepřemýšlela :) Ale GG bych taky hrozně moc chtěla jako knížky!! :) Rozhovory Rory a Lorelai jsou k nezaplacení v mluvené podobě :) A Luke jako knižní postava by se snadno dostal do žebříčku mých nejoblíbenějších imaginárních chlapů :D
    Návrat do budoucnosti mám taky hrozně ráda a jestliže jsou knihy, tak si je určitě přečtu! :)
    Super článek! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji mnohokrát! :)
    Luke je nejlepší seriálový chlap mého života! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Absolutně souhlasím s Gilmorkama a Sedmičkou! Super článek! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gilmorova děvčata bych jako knihu brala hned! Ostatní neznám, takže nemůžu posoudit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Z výběru znám akorát Návrat do budoucnosti... Být to kniha, už si ji zamlouvám v knihovně! =D Jednou, když jsem uslyšel, že je ten film v televizi, tak jsem ještě celej mokrej vyběhl z vany s ručníkem kolem pasu, abych o nic nepřišel =D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak film neznám ani jeden, ovšem Gilmorova děvčata znám.
    Nad tímhle jsem nikdy nepřemýšlela. Osobně mám ten problém, že když vidím film nedovedu si to představit ve formě knihy a naopak. A mám to tak i u knih, které už zfilmované jsou, takže i když jsem viděla třeba knihu četla, po dokoukání filmu si to najednou neumím moc představit :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je naprosto skvělej nápad, o kterym jsem nejspíš nikdy neuvažovala. :) Navíc si mi připomněla, že existuje Návrat do budoucnosti! :) V poslední době mám zvláštní posedlost dívat se na filmy, kterými jsem byla učarována v dětství a tenhle na ten seznam stoprocentně patří! :)
    Já bych si chtěla přečíst Star Wars, který je psaný ve skvělé výpravné podobě, něco jako Harry Potter, i když to asi nejde moc dohromady, co? :D

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)