22. 11. 2014

If we burn, you burn with us!

Jak už někteří z názvu článku asi poznali, dnes půjde o film na kterým jsem se tolik těšila! Ano, ano... Byla jsem na první části třetího dílu Hunger games. Přemýšlím jak popsat vše, aniž bych pořád nepoužívala slova typu "Dokonalé", "Báječné" a "Skvělé"... Takže jaké to vlastně bylo?



Bylo to ... Neuvěřitelné. Jak je známo, první díl vždy bývá nejlepší a ty ostatní jsou na ... Prostě nejsou dobré. Ale u Hunger games? Mně přijde, že je to od prvního dílu jenom lepší a lepší. A Síla vzdoru bude dokonalou perličkou na konec. 

Neposkytnu vám žádné spoilery ani nepopíšu scény z filmu. Jen vám řeknu, že to za to opravdu stojí.  Brečela jsem, smála se, bála se o hrdiny a nenáviděla prezidenta Snowa. Film měl 125 minut a já bych tam klidně vydržela ještě hodinu. 

Takže honem upalujte do kina a ti, jenž už jste měli možnost Sílu vzdoru vidět, napište, jak se vám líbilo! :)



5 komentářů:

  1. Taky jsem byla na Síle Vzdoru. Taky nevím jak to jinak popsat, než "neuvěřitelně dokonalé". Já jsem nebrečela, brečela kámoška, ale smály jsme se spolu. Už se nemůžu dočkat 2. části. :) Prostě moje nejoblíbenější série filmů. ❤
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty a Hunger Games.. Radši se nevyjadřuji. :D Možná si to ale kvůli tobě fakt přečtu a pak kouknu na film. Ale vážně jen možná. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já knihy mám hodně ráda, ale třeba filmy se mi nelíbily vůbec, tak jsem zvědavá, jak se mi bude líbit tenhle třetí. Doufám, že se na něj dostanu co nejdřív, jinak hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. U mňa je to rovnako a tých 125 min. ubehlo tak rýchlo, že som to ani nečakala. A tá záverečná scéna...
    Inak ďakujem za pridanie sa k čitateľom na mojom blogu a chválim tvoj dizajn :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som sa asi pred hodinou vrátila z kina. U mňa je to tak trošku zmiešané. Z prvého a druhého filmu som mala silnejšie, aj keď strašne ma zobralo to s Peetom. Čítať o tom je jedna vec, no na vlastné oči vidieť niečo také brutálne! Bolo to vykreslené naozaj dosť drsne. Na druhú časť sa hrozne teším :)

    (http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)