26. 12. 2014

Jak mne zklamalo Asylum


Provinilý č.1 : Asylum- Ústav pro duševně choré
Majitel a autor provinilého: Madeleine Rouxová
Žánr: Sci-fi, fantasy, hororová četba
Rok vydání: 2013




Dovolte mi hned na začátek říci, že jsem tuto "hororovou knížku" ani nedočetla. Mých přečtených 130 stránek mi bohatě stačilo k tomu, abych měla jasný názor na celou knihu. A ten není ani trochu dobrý. Opravdu se mezi vámi najde někdo, kdo se do této knihy zamiloval? Nebo se mu alespoň trochu líbila?
Ale abych knihu jen nehanila. Obálka a fotky v knize jsou naprosto perfektní a hrůzu nahánějící. Ty se mi na tom všem líbí snad nejvíce. Další neobvyklostí je číslování kapitol přes celé stránky. Každý kdo to četl, to chválil. A já to chválím též.



Ale zbytek? Postavy mne ani trochu nezaujaly a to byl jeden z hlavních problémů. Jakmile mne nezaujme aspoň jedna postava, knížka mě přestane bavit. Příběh mi přišel zdlouhavý a jak už jsem psala, do hororové četby to mělo opravdu daleko. Kolikrát mi i přišlo, že jsou tam některé pasáže úplně zbytečné.



Co vy? Líbila se vám? Nebo na ní máte stejný názor?


5 komentářů:

  1. Já pořád nevím jestli si knihu přečíst nebo ne :/
    http://zavk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Člověk by přitom podle anotace řekl že to pomalu bude kandidovat na knihu roku..ale stejně si ji asi přečtu, ať si udělám obrázek sama :)

    OdpovědětVymazat
  3. Asylum jsem ještě nečetla, takže knížku nemůžu posoudit, ale nejsi první, koho zklamala.Všude narážím na špatné recenze..Ale i téhle knížce zkusím dát šanci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nečetla jsem, nemůžu soudit, ale přečíst si ji určitě chci. :) .. Třeba mě dokáže něčím zaujmout. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem četla recenze dvě na tuto knihu a byly to takové se smíšenými názory a pocity, které se vzbuzovaly i u mne, jestli knížku přečíst. Avšak tady jsem jasně přesvědčena, že knížka nestojí za to ji číst.
    Nechci hned odsuzovat a když vážně nebude co číst, vrhnu se na ni, ale že by byla na špici "Veroniko, to si přečti!" to asi ne.
    Obálka je super, to jsi řekla přesně, vzbuzuje dojem, jak nás bude mrazit a bude to strašná horor bomba, ale...

    Fakynn (www.fakynn.blog.cz)

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)