8. 1. 2016

Proč jsem se zamilovala do The Walking Dead



Krásné páteční odpoledne přeji.
Cítím se jako hrozná ostuda. Celý týden jsem chtěla napsat článek a do středy jsem měla plno práce s učením. Mám pocit, že se naši učitelé zbláznili a už je dostihl nějaký předmaturitní shon. Každý den píšeme hromadu testů, o výkresech k maturitní práci ani nemluvím... Každopádně! Včera jsem stihla onemocnět, ležím celou dobu v posteli, jím piškoty, piji čaj a s přestávkami sleduji The Walking dead a Gilmorova děvčata.
Každý kdo mne zná ví, že Gilmorky jsou mou srdcovou záležitostí. Ale The Walking Dead? To je má nová láska. A o tom bude dnešní článek. Jak a proč jsem se stihla zamilovat do seriálu The Walking Dead. 







1. ZOMBIE APOKALYPSA
Asi už jsem ze všech těch filmů a knih plných zombíků blázen (a ještě když přítel pořád hraje hry se zombíky, mluví o nich každou chvilku a tak dále... ), ale z celého srdce doufám, že se to opravdu stane! Šance, že bych přežila více než tři dny je téměř mizivá, ale ta představa se mi moc MOC zamlouvá. A neříkejte, že vám ne!

2. SHANE and RICK
Nebyla bych správná žena, aniž bych neměla ráda nějaký seriál kvůli pěkným charakterním chlapům. Do šerifa Ricka jsem se zamilovala po prvních deseti minutách. Shaneovi jsem musela dát ještě několik málo dílů (vlastně i sérií) k tomu, abych zjistila, že je báječný, skvělý a úžasný.

3. PSYCHICKÁ ROZPOLCENOST
Myslela jsem si, že nepřijde nikdy nic horšího pro mé nervy, než Game of Thrones. A pletla jsem se. Neskutečně. The Walking dead je ten nejvíc nepředvídatelný seriál, který jsem kdy viděla. Ničí mě. Křičím u něj. Brečím. Směju se. Rozčiluji se. A to se mi ještě nestalo. Takže pokud chcete nějaký seriál, který ve vás vyvolá spoustu emocí, pusťte si právě tento.

4.  NEPŘEDVÍDATELNOST
Mám takový pocit, že mám nějaká jasnovidecké schopnosti, protože u většiny seriálů, filmů i knih vždy poznám (nebo alespoň trochu dokážu určit), co se stane, kdo s kým skončí, kdo umře a kdo se zblázní. No, TWD mi mé jasnovidecké schopnosti ničí. Vždy vše vypadá jasně a klidně a najednou *BUM*! Vše je úplně jinak a díl končí.

5.  ZOMBIE
Nebojte se, nebudu se opakovat s bodem číslo jedna. V tuto chvíli půjde o samotné zombíky. Podle mého jsou naprosto dokonale propracovaní, neuvěřitelně strašidelní a naprosto báječní. Jak už jsem psala, viděla jsem jich hromadu a hromadu, ale žádní nebyli takhle... perfektní. A netvrďte, že nemám pravdu!


6.DARYL and CAROL
Pořád mám teorii o tom (dnes dokoukávám třetí sérii, tak pokud se v následujících sériích něco změní, omlouvám se za špatné info!), že Daryl a Carol mezi sebou mají více než kamarádský vztah, který je naprosto dokonalý. Tuto dvojici mám hrozně ráda, snad ze všech postav, dvojic a párů, které v seriálu jsou.

7. CARL
A abych všechny jenom neobdivovala, budu i hanit. Carl, Rickův syn. Jak já ho nenávidím! Z celého svého srdce. Nechápu, jak ho může mít někdo rád. Přijde mi arogantní a neskutečně hloupý. Nic nedělá, chodí tam se zbraní a šerifským kloboukem jako největší hrdina a mně leze na nervy. Neskutečně.

                                                                                    8. LORI
A na závěr postava, u které si nejsem tak úplně jistá, jestli ji miluji, nebo nenávidím. A to matka Judith, Carla, manželka Ricka a coura, která Ricka podváděla. Lori. Tak krásné jméno a tak krásná žena. A vy nevíte, jestli ji milujete, nebo nenávidíte. Protože v jednu chvíli se chová jako nejúžasnější žena na světě a ve druhé chvíli ji máte chuť vzít lopatou po hlavě.



Myslím, že to by k tomuto seriálu mohlo být tak nějak vše. Vše co nenávidím a miluji v jednom článku. Líbí se mi, že nevíte, jak to skončí, kdo umře a kdo přežije. Mně se často stává, že si pustím pár dílů před spaním a když už zaklapnu notebook a chci jít spát, v hlavě se mi pořád odehrávají příběhy a teorie o tom, jak by to mohlo být dál.

Co si o tomto seriálu myslíte vy? Máte rádi zombie? Na jaké seriály koukáte vy? 

4 komentáře:

  1. <3 TWD je moje srdcovka..Šíleně jsem si tento seriál zamilovala a docela mě překvapilo, že i moje máma ráda kouká semnou, protože ona moc na seriály není. :) Já naopak Shana moc ráda neměla, viděla jsme ho jako konkurenta Ricka a prostě ee. :D Zato jsem trochu fangirl bratrů Dixons.. No, kdo by Daryla nechtěl? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to koukám jenom s přítelem, protože mamka má z takových věcí strach :D každopádně moc nechápu proč se všem Daryl líbí jako chlap :D

      Vymazat
  2. Jóoo... TWD je těžce =D Úplně se vidím, jak jsem před pár lety hltal první, druhou a třetí sérii =D =D To byly večery!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonce jsem telefon pojmenoval po Merlovi! xD

      Vymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)